Archive for the ‘Nezařazené’ Category

Představujeme Corvette C.7R postavenou v Lukamotorsport

Středa, 21 září, 2022

Na dni otevřených dveří u partnera v AG FOODS.

Stáhněte si pozadí do mobilu přímo zde

14. září 2022 byl osudný den pro představení našeho nového okruhového speciálu. Po přibližně dvou letech práce jsme představili výsledek projektu Corvette C7.R Lukamotorsport pod hlavní značkou Enzo Bencini. Představení proběhlo při dni otevřených dveří společnosti AG FOODS, jež také sponzoruje Maxe Karhana.

Corvette C.7R je druhým projektem Lukamotorsport za čtrnáct let působení. Po ne až tak dlouhém domlouvání se uskutečnil další projekt stavby Corvette, který je jeden z dalších životních příběhů majitele Lukamotorsport – Lukáše Karhana. A také jeho kolegů Jakuba Havlíčka a Lukáše Kvasničky.

A v první řadě samozřejmě díky financování partnerů, bez kterých by to nešlo.

Finální podoba s označením Corvette C7.R ENZO BENCINI by Lukamotorsport disponuje motorem 6.2 V8 upraveným díky partnerské firmě APP Racing Amsterdam. Motor disponuje výkonem 650 koní/485Kw/750Nm.

Corvette C7.R, která je původně postavená ze sériově základní verze Corvette C7 LT1 mohla vzniknout jen díky spolupráci týmu lidí, kteří na voze dlouze pracovali a vložili do projektu své dlouholeté zkušenosti v tomto oboru…

V Corvette tento výkon přenáší manuální 7st. převodovkou ZF.

Motor je doplněn výfukem Kooks od hlav motoru až po zadní tlumiče, které jsou dodané
a přímo vyrobené od partnerské firmy M&M Exhaust GmbH, která zároveň svody
Kooks a X-pipe potáhla svojí speciální tepelně odolnou izolací.

Kola na C7.R jsou od ověřeného výrobce značky ATS o rozměrech – přední 18×11, zadní 18×13 palců na kterých jsou nazuté pneumatiky Michelin slick o rozměrech – přední 30/68R18 a zadní 31/71R18.

Podvozek je komplet ze série Corvette C7, přepracovaný ve spolupráci s Ing. Petrem Hadasčokem. (Partnerem z dob působení v Callaway Competition Corvette Racing).

Do vozu byl namontován bezpečnostní rám dle specifikace FIA – od partnerské firmy VND. Podvozek je osazen tlumičem Bilstein MSD 2. včetně pružin Eibach.

Kompletní body kit karoserie byl vyroben ve spolupráci s partnerskou firmou Auto Reale v čele s panem Mirkem Moravčíkem a  Josefem Říhou (také partnerem z dob působení v Callaway Competition Corvette Racing).

O kompletní návrh a grafický design v barvách ENZO BENCINI se postaral Jiří Hadaščok. Realizaci polepu na Corvette C7.R provedla do finální podoby partnerská firma ACLivery. Jan a Lucie Kopečkovi.

Brzdy na voze nesou jméno výrobce BREMBO a AP Racing. Brzdy jsou také osazené brzdovýmidestičkami PAGID.

O kontrolu nad vozem se stará Telemetrie Aim 6 TFT Dash Display with Road Icons for PDM08/PDM32. Dodaná od partnerské firmy Memotec Messtechnik.

Corvette C7.R čeká přes zimu příprava a doladění, včetně otestování závodním jezdcem Lukamotorsport Jiřím Jupou.

Při této příležitosti jsme v čele s jezdcem Maxem Karhanem představili partnerům a sponzorům naši závodní motokáru MS Kart Blue Phoenix.. 

A to Podvozek MS Kart Blue Phoenix, na kterém bojuje v letošní sezóně 2022 v seriálu závodů MMČR, DKM, WSK ve třídě OK Junior o co nejlepší umístění. A to díky firmám AG Foods, Biogena a jejich dceřiných produktů a společnostem – ENZO BENCINI, VITAMAXIMA, MAJESTIC TEA, TIKARO.

Úžasná Corvette C1 v ČR!

Středa, 8 prosince, 2021

Koncem tohoto roku jsme dostali zajímavou poptávku po Corvette C1 nebo C2 s tím, že bychom důkladně vůz prověřili a dovezli do ČR. Samozřejmě s tím, že ho přihlásíme a dostane naše nové registrační značky. Vzhledem k tomu, že jde o vůz, o který se budeme dále starat bylo nutností ho opravdu dobře prověřit.

Corvette si klient vyhlédl v Belgii a v Holandsku. Po předchozí komunikaci s prodejci se vyfiltrovaly zajímavé kousky, jeden dokonce v A1 renovaci. Tak jsme neváhali a vyrazili na cestu s naším krytým vlekem pro převoz nejen závodních aut.

A dopadlo to na jedničku!

Do Lukamotorsport jsme přivezli Corvette C1 z roku 1962 v opravdu TOP stavu! Co na ní říkáte?

Jsme rádi, že se povedlo takový klenot přivézt do ČR a dále ho vídat v našem zázemí. Víc takových kousků, je to opravdu krásný stroj!

Max Karhan testoval KartCross!

Středa, 10 listopadu, 2021

Max měl možnost ve 13ti letech otestovat zbraň, se kterou závodí jeho kamarád a syn motoráře Lukamotorsport Ondra Hartych, který letos v tomto poháru skončil na výborném druhém místě Max a Ondra se znají odmala, protože první dílna Lukamotorsport byla právě na půdě kluků Hartychů.

Nápad vznikl letos, kdy se byl Max podívat na závodech kde jel Ondra v Poříčí nad Sázavou, kam jezdíme každý rok Ondrovi fandit. Když se ho Jirka Hartych zeptal, zda to nechce někdy otestovat Max neváhal a souhlasil. Odpověď zněla, když dosáhneš na pedály a dokážeš se s kártem rozjet, tak si plácneme.

KartCross je velmi populární zejména v jižní Evropě, avšak kartcrossové závody se jezdí po celé Evropě včetně Skandinávie.

Kart má poháněnou pouze zadní nápravu a váží 310 kg. Je poháněn motocyklovým atmosférickým motorem o objemu 600 cm3, Který má výkon až 130 koní. Kárty staví a komplet zajištuje vše kolem Roman Kalvoda, který také odmala fandí Maxovi v závodech motokár.

Děkujeme moc za možnost se poprvé svézt.

Děkujeme moc za možnost se poprvé svézt. Samozřejmě na opuštěném letišti kde Max začínal ve třech letech na motokáře. Uvidíme, zda nebude v příštím roce možnost se svézt na trati například v Sedlčanech. Protože Max dost překvapil a s technikou se bravurně pohrál.

Ať se kola točí!

Nenápadná hvězda, rozhovor s Jiřím Jupou

Pondělí, 12 července, 2021

Konečně se podařilo dostat na start závodu EDDA Cupu významnou personu našeho motoristického sportu Jiřího Jupu, i když „jen“ v roli předjezdce, kdy se v rámci testování Chevroletu Corvette připravovaného týmem Lukamotorsport sveze na Zbraslavi.

Když se poprvé objevila informace, že se Jirka objeví na závodě EDDA Cupu, někteří účastníci vzpomínali, kde se s ním potkali poprvé a kde s ním v autech závodili.


Já si ale Jirku pamatuji v době, kdy neměl řidičák na auto a byl považován, díky svým výkonům oprávněně, za velký motokrosový talent. Navštívil jsem jej v jeho firmě v Družci a zavzpomínali jsme na jeho začátky. K motoristickému sportu se dostal už jako dítě, Jiřího tatínek sám závodil s formulí Škoda a Easter a tak jej Jirka od mala doprovázel na závodech.

Na své vlastní začátky v motoristickém sportu Jirka vzpomíná:

„V devíti letech jsem dostal svou první motokrosovou motorku, tenkrát se ale mohlo oficiálně závodit až od šestnácti let, takže jsem se na ní jen proháněl a učil se. Hned v šestnácti letech jsem nastoupil do motokrosového přeboru, který jsem vyhrál a postoupil do malého mistráku, kde jsem skončil třetí. Trénoval a závodil jsem na starší Suzuce, jen tenkrát jsme museli používat české motory, takže jsem trénoval se Suzukou, na oficiální podnik jsme dali motor z „čízy“ a já ho mohl přetrhnout, když jsem chtěl, aby to jelo, jak jsem byl zvyklý. Po postupu do mistrovství ČSSR mne vybrali mne do střediska vrcholového sportu, kde bych měl materiální zabezpečení o jakém se mi jako normálnímu klukovi ani nesnilo. Měli ovšem jednu podmínku, táta by musel vstoupit do strany. Jak pro mě dělal hodně, vlastně všechno co mohl, tohle byla mez, kterou překročit nemohl a já si ho za to vážím. V motokrosu jsem tak skončil.“

Soupeři z EDDA Cupu si Tě ovšem pamatují už s autem na závodech do vrchu.

„Když jsem konečně získal v osmnácti řidičák na auto, pořídili jsme Škodu 130 L/A, se kterou jsem začal poznávat taje závodění s autem a až do vojny jsem strávil několik úspěšných sezón s touhle stotřicítkou a na vojnu jsem odcházel jako mistr ČSR. Během povinné vojenské služby jsem závodit nemohl, ale pořídili jsme domů formuli Škoda po I. Palmim a po návratu do civilu jsem hned vyrazil na svůj první závod s formulí, se kterou jsem neměl žádnou závodní zkušenost. Hned v tom prvním závodě jsem se kvalifikoval na čelo startovního pole, po startu jsem nějak všem ujel a to mi vydrželo až do cíle, ale vlastně jsem si nezazávodil :-). Podobný průběh měly i další závody. V posledním závodě už jsem měl jistotu, jestliže skončím do pátého místa, že vyhraju celkově. Jenže jsem na startu špatně zařadil a z roštu odjel jako desátý.“

A podařilo se ti do konce závodu na to páté místo dostat?

„No, vlastně jsem ten závod ještě vyhrál, ale konečně to byl pořádný závod, který jsem si užil a parádně si zazávodil!“

Aha :-). Po zisku titulů mistra republiky na okruzích a mistra republiky v závodech do vrchu jsi se dostal do týmu Mičánek – motorsport.

„Tam jsem s Reynardem při pouhých třech startech získal třetí místo v Mezinárodním mistrovství ČR formule 3.
Po angažmá u Jiřího Mičánka jsi se dostal k Josefu Křenkovi. To bylo velké štěstí a J. Křenkovi jsem vděčný, že jsem mohl dále závodit. Týmu jsem se odměnil pěti vítězstvími ze šesti startů z celkového počtu deseti závodů v sezóně a ziskem druhého místa v celkovém hodnocení okruhového poháru Škoda Pick-up Freestyle.“

Pak jsi se zase věnoval vrchům na starším BMW a ve skupině A tě překonal jen mistr Evropy Otakar Krámský. Pak jsi střídal různé vozy, okruhy a kopce, občas Tě zbrzdilo zranění, občas chyběly finance, ale přesto jsi dokázal získat prvenství v kategorii cestovních vozů A 2000 v závodech do vrchu, vícemistra v národní formuli na okruzích a v roce 2005 jsi se stal mistrem v závodech do vrchu ve skupině M s Octavií.

„S tím autem mě to opravdu bavilo, byla to Octavia postavená ala „DTM“ v týmu Křenek motorsport, seděl jsem v něm uprostřed a závodění s ním si opravdu užíval. Kromě toho jsem během tří sezón závodil s cupovou Octavií v závodech Octavia cupu v době jeho největšího rozkvětu. Startoval jsem u Milana Maděryče v týmu Bohemia Racing Team, několikrát jsem vystoupil na stupně vítězů, v roce 2003 mi celkové vítězství uniklo jen velmi těsně.“

Po konci závodní kariéry jsi ale motorsport úplně neopustil. Pokračovala Tvoje spolupráce s týmem Křenek motorsport, kde jsi působil jako testovací jezdec.

„Nejen testovací jezdec, předával jsem zkušenosti adeptům na závodění. Například jsem uvedl do motorsportu Petra Fulína, když si pořídil první závodní auto, Octavii, byli jsme s ním poprvé na Hockenheimringu, kde J. Křenek školil jeho mechaniky a já ukazoval závodění Petrovi.“

Když vidíme kam to P. Fulín dotáhl, tak jsi asi dobrý učitel:-) Jak si vedeš ve výchově dvou synů?

„Hele, to je marný, zkoušeli to na Comerech, jsou šikovní, šlo by jim to, ale netáhlo je to, tak jsem je dál nenutil. Jeden syn si vybral tenis, baví ho to a to je hlavní.“

A na konec, jak se těšíš na Zbraslav?

„Pojedu v rámci testování a přípravy vozu s Corvettou týmu Luka Motorsport jen demonstrační jízdy, ale hlavně se těším na kamarády s kterými jsem na kopcích začínal, třeba Míru Černého i Edu Pateru a na atmosféru, o které jsem slyšel, že v EDDA Cupu panuje, na závod do vrchu se vracím po třinácti letech.“

Tak doufám, že si to na Zbraslavi užiješ a jsem rád spolu s organizačním týmem EDDA Cupu, že Tě budeme moci u nás přivítat. Díky za rozhovor 🙂

Velký boj: CZECH KART OPEN 2021 ve Vysokém Mýtě

Neděle, 4 července, 2021

Plán byl jasný, ukázat nasbírané zkušenosti z ostrých tréninků v Itálii!

V pátečních volných trénincích bylo nejdříve na pořadu dne seznámení se po jednom roce s tratí a následné naladění techniky s mechaniky. V sobotu už jsme se soustředili na zajetí času, který bude konkurovat zdejší špičce a nástup do měřeného tréninku byl s představou maximálně třetího času celkově… To se nepovedlo, zkušení soupeři někde našli rezervy a Maxovi jeho čas tentokrát stačil až na 10. místo.

Max to komentoval slovy: „To dám, starty mám rád a pojedu dopředu…“. Nebylo to ale až tak jednoduché a soupeřovi se to moc nelíbilo a Maxe, který se probojoval po startu na 4. místo sestřelil a bylo po naději… Do cíle dojel na předposledním místě…

I to jsou zkušenosti, které závodník potřebuje!

Další pokus probojovat se na přední pozice také nevyšel… Vyřešeno dalším vysláním z trati a dokončen závod na posledním místě… Tady už bylo na Maxovi vidět, že je naštvaný…

Start do Superfinále tedy z posledního 14. místa se slovy: nemám co ztratit. Startovní číslo 14, to vyjde…

A ono jo!

Nakonec to klaplo a byla z toho v cíli 4. příčka! Takže víkend ve znamení 14 a 4 a to se Max narodil 14.4 :-).

Děkuji mechanikům a celému týmu za super práci a partnerům za podporu!

Byl to boj!

Ať se kola točí!

Mrkněte jak probíhala sezóna 2020 v Lukamotorsport

Pondělí, 28 prosince, 2020

Děkujeme za společnou sezónu a těšíme se na další!

Renovace, repase a údržba Corvette C3 v Lukamotorsport

Úterý, 17 listopadu, 2020

Od roku 2005 kdy se do dílny Lukamotorsport dostala první Corvette C3 od pana Junga se s Corvette C3 co se týká servisu a renovací roztrhl pytel. Lukamotorsport od roku 2008 servisuje Převážně Corvette C6 specifikace LS2 až LS9.

Corvette C3 začala být v oblibě u mnoha lidí, důvodem nejspíš je, že když si řeknete Corvette, tak si většinou člověk představí právě C3.

Corvette C3 se vyráběla v letech 1968 – 1982

První Corvette k nám byla převezena nabouraná na předek a to opravdu hodně. Pro nás na jednu stranu velká škola a pro majitele dost velká finanční investice. Nejvíce nás překvapilo to, že na Corvette se dá v USA koupit dost nových dílů.

V zápětí bylo velké zklamání, když potřebné díly, které po objednání dorazily do Lukamotorsport bohužel nepasovaly a museli jsme dost dílů upravovat.

Tím se všechny opravy prodražují, ale o to víc jsou pak díly vyladěné a je radost se pak na celou práci dívat.

Další Corvette po opravě prvního kusu se pak jen hrnuly!

Kompletní renovace v ČR pro většinu majitelů znamená, že auto polejí barvou ať na oko vypadá, ale že je šasí shnilé a karoserie sotva sedí na rámu, to je problém, kterého se většina majitelů bojí a nechtějí ho řešit.

V Lukamotorsport jsme od roku 2005 kompletně zrenovovali celkem 5 kousků Corvette C3, ročníky 1969 až 1981… Poslední odjela k majiteli nedávno po 13 měsících práce a to se pouze kompletně lakovala a pracovali jsme částečně i na mechanických částech vozu, kromě renovace karoserie.

Bohužel přesvědčit majitele Corvette C3 ke kompletní renovaci je dost náročné právě kvůli ceně, aby práce vypadala opravdu skvostně, musí nás bavit a v Lukamotorsport na ní trávíme opravdu mnoho času v několika lidech, které musíme zaplatit.

Částečná renovace stoji cca od 300 000 Kč za práci. Kvůli staří je dost náročná na čas. Oprava a příprava laminátové karoserie po konečné nalakování je základ, na kterém se nesmí šetřit, lakýrník musí lakovat s velikou pečlivostí. To znamená, že příprava plus lak je od 100 000 Kč.

Už celkem modelová situace je, když odstrojíme Corvette C3 a převážně zjišťujeme, že nové komponenty vůbec nesedí ani v interiérech, lišt, rámečků, těsněni, špatné velikosti držáků a mnoho dalšího. To bohužel zvyšuje časovou náročnost a je problém to klientům snadno vysvětlit. I proto je renovace Corvette C3 částečně umění a máme z ní neskutečnou radost.

Moc si vážíme spokojených klientů a majitelů Corvette C3, kteří nám jejich „holky“ svěřili a měli jsme možnost je probrat k životu. Ať se kola točí!

Lukáš Karhan motorsport aka Lukamotorsport 🙂

Po 15 letech jako mechanik Mercedes-AMG GT3 na okruhu Hungaroring

Pondělí, 26 října, 2020

Byl jsem osloven parťákem Hadem, se kterým jsem dříve šrouboval Corvette u Callaway na závodech Fia GT3 a ADAC GT Masters, zda-li nemám čas a nechci jet s týmem pro který aktuálně Had pracuje na závody.

Řekl jsem si, že si zavzpomínám na staré časy a pozdravím pár starých známých, kteří tady těch 15 let stále závodí a pojedu. Samozřejmě mne zajímalo jaká auta v týmu mají. Had odpověděl Mercedes-AMG GT3 a Renault Clio. Šel jsem do toho také proto, že jsem takové auto ani na dílně v Lukamotorsport ještě neměl a že týmu Buggyra rád pomohu. 

České mistrovství se trochu posunulo od dob kdy jsem zde šrouboval naposledy a jede tady více silných vozů. Tým se kterým jsem strávil jako mechanik 5 dní na okruhu Hungaroring mne dost mile překvapil. 

Panuje zde neskutečná pohoda díky dokonalé sehranosti a přátelskému chování lidí v týmu. Prostě jako rodina. 

Měl jsem tedy více méně na starosti servis vozu Mercedes-AMG GT3, který v porovnání s vozy, které jsem měl možnost šroubovat nezklamal a je vidět, že je to závoďák s cenovkou kolem 500 000 EUR na svém místě a stojí za každý cent!

Něco málo k autu: motor V8 6,2 l, délka vozu 4746 mm, hmotnost 1285 kg, zrychlení 0-100 km/h jsou pouhé 3 vteřiny, výkon 550 koní. Auto v reálném čase sleduje stáří a opotřebení komponent a upozorňuje na nutnost jejich výměny. 

Klobouk dolů před dcerami majitele týmu Martina Koloce, kterým je 16 let, ano čtete správně! Dokáží si poradit jak s technikou, tak se soupeři. K tomu jim pomáhají ti nejlepší okruhoví jezdci.

Děkuji za super závody z týmem Buggyra! Hadovi a Martinovi Kolocovi, kterého jsem rád poznal. Ať se kola točí!

Carbonia Cup Most 2020 Lukamotorsport Czech s.r.o.

Středa, 14 října, 2020

Testovací jezdec a učitel závodní stopy v jednom Jiří Jupa, který spolupracuje s teamem firmy Lukamotorsport se zúčastnil 11. 10. 2020 na Mosteckém okruhu závodu a to poprvé s vozem Corvette Z06 GT. Tento vůz vlastní Lukamotorsport Czech s.r.o. především pro účely klientských akcí jakými jsou např. amatérské závody do vrchu Edda Cup, okruhové závody Carbonia Cup, klubové jizdy s KSA a Pisten Club.

Jak jinak si nejlépe udělat reklamu, když se právě Lukamotorsport Czech s.r.o. specializuje již 14 let na vozy Corvette. Carbonia Cup je dnes v ČR asi nejvíce obsazeným amatérským závodem. A povedlo se!

I když naše Corvette je už trochu starší oproti konkurenci na startu… Je to r.v. 2006, tohle auto navíc může i na normální silnice, má totiž jako jeden z mála závodních speciálů SPZ.

Jirka ho pěkně provětral a hezky překvapil konkurenci na startovním poli, kde se mu podařilo zvítězit!

Porazil tak i fabrické vozy Porsche, Lamborghini a to se jen tak někomu nepovede! Ať se kola točí! Jiří Jupa / Lukamotorsport Czech s.r.o.

Partneři Lukamotorsport Carbonia Cup Most

MRM stavební servis, s.r.o.
I. K. auto, s.r.o.
AG FOODS Group a.s.
BIOGENA CB spol. s r.o.
RUML s.r.o.
ACLivery

Rozhovor s Tomášem Schmiedbergerem, naším člověkem pro značku Porsche

Pondělí, 16 prosince, 2019

Ahoj Tomáši, díky za tvůj čas a možnost si promluvit osobně. Má první otázka se týká hlavně toho co máš aktuálně za sebou v tvé kariéře a na jakém nejzajímavějším projektu jsi doposud pracoval?

Ahoj, já díky 🙂  Nedá se říci nejzajímavější, protože veškeré dosavadní práce na „porších“ byly zajímavé, ale kdybych to mel vyselektovat tak asi kompletní renovace modelu 911/964 turbo…. To ani snad nebyla práce 🙂 

Proč jsi zamířil právě do Lukamotorsport respektive Luka Autoservis?

Na Luka mě napojil známí z Millers Oil, slovo dalo slovo a vytvořili jsme zajímavý koncept, který teď razíme. Spojením zkušeností z jednotlivých oborů, jsme schopni nabízet ojedinělé služby a o to nám šlo.

Jaké ze současných Porsche se ti nejvíc líbí?

Co se týká funkčnosti a spolehlivosti tak jednoznačně 997 GT3.

Jaká je vůbec poruchovost u této prémiové značky? Lze to nějak obecně říct nebo každý typ má své?

Stáří vozů bere na sebe své závady, ale bohužel i nová auta zejména přímo-vstřiky, které musí plnit emisní limity, mají někdy  zajímavé poruchy.

Kam myslíš, že Porsche v tuto chvíli kráčí? Co je podle tebe do budoucna nevyhnutelné?

Určitě dávají hodně energie do elektrifikace, víme že se plánuje elektrický Cayman a Boxster někdy okolo roku 2022. Sice prototyp Boxster E byl již v roce 2011, ale slehla se po něm zem. Nyní nám vyběhl Taycan, tak uvidíme co nám baterky ukážou. Obecně si myslím, že celý „bateriový boom“ je ještě v plenkách, ale firmy investují nemalé peníze aby tomu bylo jinak. Porsche zanedlouho představí projekt komplexního řešení nabíjecí infrastruktury s názvem MOON, což nabídne mnoho verzí nabíjecích stanic jak pro firmy tak pro soukromé osoby.

Jaký je tvůj názor na investici do značky Porsche?

Limitované edice mají zajisté svou cenu, například nedávno se v dražbě prodalo 997 Sport Classic za nějakých  319.000 eur (7,9 mil Kč), … Co se týká veteránů, tam je to na zváženou, protože můj názor je takový, že auta jsou trhem značně přeceňována než je jejich aktuální technický stav.

Limitovaná edice, v podání Porsche už to je poměrně dost ohraná písnička. Má cenu kupovat limitované kousky nebo využít programu Porsche Exclusive Manufaktur?

Limitované kousky mají daný svůj odlišný design oproti sérii, v PEM si vytvoříte vy sami svůj ojedinělý design, záleží jen jaký máte vkus, aby to pak bylo zajímavé pro další potencionální kupující, pokud si auto nenecháte na celý život…Je to spíše o tom kdo co preferuje. Za mě PEM, protože mam rád volnost ve výběru…

Zpět do dílny, jak dlouho už jsi u Luka Motorsport a kolik Porsche se u vás týdně objeví?

Je to nárazové, občas tu máme 4 kousky týdně, ale spíš se snažíme uspokojit každého zákazníka a reálně odhadovat čas opravy nebo servisu…

Jednáš u Luka Motorsport s klienty přímo ty coby garant značky Porsche?

Ano,  co se týká Porsche budou jednat se mnou, aby byli co nejvíce seznámeni s daným problémem.

Dokázal bys poradit, které starší Porsche si koupit? Popřípadě ho i najít na jiném trhu a klientovi přímo zařídit dovoz, servis a přihlášení?

Balíček těchto služeb dokážeme ušít zákazníkovi přímo na míru, hlavně v dnešní době kdy je trh plný podvodníků, je dobré mít v zádech nějakou oporu kdo ví kam se obrátit.